Russisch tijdschrift zoekt Nederlandse corporate identity bureaus

28 juni 2006, 11:04

Identity nr. 6Het Russische tijdschrift Identity is op zoek naar Nederlandse corporate identity bureaus die zich aan Russische bedrijven willen voorstellen. Identity schrijft over branding en corporate identity design en organiseert de Best of the Best competitie. De doelgroep van het glossy tijdschrift zijn brand en marketing managers uit Rusland en andere ex-sovjetrepublieken.

In het zesde nummer van Identity stond een groot artikel over het Nederlandse bureau Total Identity. Blijkbaar was de redactie van Identity zo onder de indruk van de Nederlandse brand design, dat zij MarketingFacts verzocht om deze oproep te plaatsen. Russische bedrijven hebben tegenwoordig veel geld en schakelen steeds vaker gerenommeerde westerse bureaus in voor (re)branding. Een paar voorbeelden: Landor Associates heeft net rebranding gedaan voor S7 (voorheen Siberia Airlines), en Wolff Olins – voor de eerste en de tweede mobiele operators MTS en Beeline. Mocht uw bureau interesse hebben, dan kunt u contact opnemen met Ekaterina Filimonova, redacteur van Identity (kate [at] identity.su).

S7 Airlines rebranding

Serge Fenenko
Strategy Director bij Novocortex

Strategy Director van het internet marketingbureau Novocortex, na 7 jaar marketing en business development bij Rabobank. Novocortex is gespecialiseerd in interactieve marketing en Internet Strategie Audits. We werken internationaal - in Nederland, Zwitserland, Rusland, Oekraïne, Kroatië etc. Novocortex maakt interactieve campagnes, virals en iPhone games die aandacht in sociale media en prijzen op internationale festivals winnen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Cor

    Volgens mij mis ik een stukje tekst?


    28 juni 2006 om 11:09
    serge.fenenko@novocortex.com

    @Cor

    Welke info mis je?


    28 juni 2006 om 11:26
    Cor

    Toen ik dit vanmiddag bekeek stond er geen tekst, nu wel.


    28 juni 2006 om 17:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!