Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Stakeholders in verwarring over botsende identiteiten

Transparantie over zowel de ideologisch gedreven missie als over de utilitaire activiteiten helpt stakeholders om de organisatie beter te begrijpen.

De transformatie van de Decath

Boekrecensie van 'Decathlon, ons verhaal' - Erik Aerts e.a. Er verscheen een boek over het veelbesproken retailmarketingfenomeen uit Frankrijk, met…

Zonder duidelijke identiteit is contentmarketing gedoemd te mislukken

Het is tijd om het onderbelichte element ‘organisatie-identiteit’ weer in de spotlights te plaatsenStel je bent geruime tijd bezig met…

De zin en onzin van rebranding

Je bedrijf bestaat al jaren. Employer branding is voor jou een doorlopend proces. Mensen kennen jouw merk. Je bent er…

Rebranding. Hoe doe je dat? De Big Bang.

Het veranderen van bedrijfsnaam is een intensief traject. We bekijken stapsgewijs het proces dat Search Factory is doorgegaan om haar…

Rebranding. Hoe doe je dat?

Het veranderen van bedrijfsnaam is een behoorlijk intensief traject. Wat zijn de risico’s en kansen van een rebranding? Van een…

Boekrecensie: Identiteitsmarketing (Kaj Morel)

Identiteitsmarketing ligt op tafel als een salontafelboek: groot, vierkant, zware kwaliteit papier, kleurrijk, geurige drukinkt en een harde kaft. Gaat…

Russisch tijdschrift zoekt Nederlandse corporate identity bureaus

Het Russische tijdschrift Identity is op zoek naar Nederlandse corporate identity bureaus die zich aan Russische bedrijven willen voorstellen. Identity…

Winnaars “Identity: Best of the Best 2006” bekend

MarketingFacts berichtte al over de internationale competitie voor branddesigners “Identity: Best of the Best”, die door het Russische tijdschrift Identity…

Competitie voor branddesigners “Identity: Best of the Best”

Het Russische tijdschrift “Identity” nodigt Nederlandse designers en brand management bureaus uit om deel te nemen in de internationale competitie…

Identiteitsonderzoek dagbladen

De Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw zijn het meest deskundig, betrouwbaar en diepgaand van de Nederlandse dagbladen volgens het recente…

Banken streven via sport naar ‘sexy’ imago

Brabants Dagblad: Banken en verzekeraars steken miljoenen in sport. ABN Amro blijft in elk geval tot 2011 de shirtsponsor van…