Transparantie over zowel de ideologisch gedreven missie als over de utilitaire activiteiten helpt stakeholders om de organisatie beter te begrijpen.
Boekrecensie van 'Decathlon, ons verhaal' - Erik Aerts e.a. Er verscheen een boek over het veelbesproken retailmarketingfenomeen uit Frankrijk, met…
Het is tijd om het onderbelichte element ‘organisatie-identiteit’ weer in de spotlights te plaatsenStel je bent geruime tijd bezig met…
Je bedrijf bestaat al jaren. Employer branding is voor jou een doorlopend proces. Mensen kennen jouw merk. Je bent er…
Het veranderen van bedrijfsnaam is een intensief traject. We bekijken stapsgewijs het proces dat Search Factory is doorgegaan om haar…
Het veranderen van bedrijfsnaam is een behoorlijk intensief traject. Wat zijn de risico’s en kansen van een rebranding? Van een…
Identiteitsmarketing ligt op tafel als een salontafelboek: groot, vierkant, zware kwaliteit papier, kleurrijk, geurige drukinkt en een harde kaft. Gaat…
Het Russische tijdschrift Identity is op zoek naar Nederlandse corporate identity bureaus die zich aan Russische bedrijven willen voorstellen. Identity…
MarketingFacts berichtte al over de internationale competitie voor branddesigners “Identity: Best of the Best”, die door het Russische tijdschrift Identity…
Het Russische tijdschrift “Identity” nodigt Nederlandse designers en brand management bureaus uit om deel te nemen in de internationale competitie…
De Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw zijn het meest deskundig, betrouwbaar en diepgaand van de Nederlandse dagbladen volgens het recente…
Brabants Dagblad: Banken en verzekeraars steken miljoenen in sport. ABN Amro blijft in elk geval tot 2011 de shirtsponsor van…