Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! #adv
Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord.
Laat je inspireren door 95 praktijkcases en hands-on masterclasses van o.a:
ASICS, Beerwulf, BNNVARA, Bugaboo, Facebook, Funda, Google, GoSpooky, ING Bank, RTL, SNS, Tele2, TrendsActive, VodafoneZiggo, Wehkamp en YoungCapital.
Ontmoet daarnaast 2500 – 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals op het Winter Paradeplein!
Kijk hier voor het volledige programma.
Inschrijven
Schrijf je hier in, gebruik de speciale Marketingfacts-kortingscode TXHKP en kom naar het MIE voor slechts €119,50* (ipv €139,50).
*Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 30 januari, 17.00 uur.
Voor meer informatie over het MIE 2018: www.mie.nl