(PR Academy de Podcast) Roos Lindhout over marktonderzoek en publiciteit
‘Millennials zijn wél te bereiken’
Roos Lindhout is sinds kort partner bij House of Treats, een bureau dat een moderne manier van marktonderzoek introduceert. In deze aflevering van PR Academy de Podcast vertelt zij hoe je kwalitatief onderzoek én marketing voor je merk kan combineren.
PR Academy de Podcast is dé plek waar host Aaron Mirck (PR-adviseur en oprichter van PR-tool Presscloud) alles uit de doeken doet over de wereld van PR. Hij duikt om de twee weken de diepte in met gasten uit de industrie, topondernemers, PR-fanaten en persbericht-goeroes. Ben je benieuwd? Goed zo, wij ook. Ontdek hoe je gratis publiciteit scoort, leert denken als een journalist en zo je merk bekend en geliefd maakt.
Je merk bekender maken en tegelijkertijd belangrijke feedback ontvangen van je doelgroep; Roos Lindhout van House of Treats weet er alles van. In deze aflevering vertelt ze over de impact van publiciteit, de toekomst van marktonderzoek en hoe millennials tóch te bereiken zijn.