Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Eindelijk is er een marketingstripboek

Boekrecensie van 'De Bedrijfsnar' door Frank WoutersHet boek Honshitsu, de essentie van Marketing uit 2013 ligt al een hele tijd veelbelovend bij…

Wat een trendrapport écht waard is

Dingen veranderen niet allemaal in hetzelfde tempo en niet elke verandering blijft.Het begin van een kalenderjaar is de tijd van…

Mobiel verdringt zélfs het grote scherm thuis

Mobiel gamen stijgt 15%, mobiel shoppen 18%, eten en daten zelfs meer dan 50%Behoeft verder geen betoog. Mobiel blijft het…

Klantfeedback ophalen is geen doel op zich maar slechts een middel

Zo aan het einde van het jaar wil ik wel eens door oude blogs heen scrollen. Deze blog schreef ik…

(PR Academy de Podcast) Roos Lindhout over marktonderzoek en publiciteit

'Millennials zijn wél te bereiken'Roos Lindhout is sinds kort partner bij House of Treats, een bureau dat een moderne manier…

[Teruglezen] Dit zijn de 9 beste enquêtevragen die je kunt stellen

Deze vragen aan de klant zorgen voor de meest waardevolle inzichtenIk ben op zoek gegaan naar de negen beste vragen…

Wie is de marketingmol? Echte leiders gaan undercover!

Je kunt mystery shoppers, ad spies of leaners inschakelen maar je hebt ook zelf verantwoordelijkheid om uit je bubbel te…

Grip op consumentengedrag in tijden van corona

Welke ontwikkelingen zien de grote marktonderzoekbureaus in de coronacrisis? Is de behoefte van marketeers aan inzicht in het gedrag van…

Neuromarketing is dood, de doorbraak is definitief

Marketing bevindt zich in een embryonaal stadium. Breinonderzoek voegt iets spannends en nieuws toeOp de officieuze verjaardag van neuromarketing in…

Merkperceptie meten: vraag het eens aan de consument

Het merk is bezig met een comeback. Jarenlang was er een groeiende trend om steeds meer te kijken naar performance.…

Marktonderzoek via Google: goedkoop, snel én effectief

Je kunt binnen één week uitvinden met welke boodschap je je doelgroep het beste kunt overtuigen. Hoe? Dat lees je…

Edgar de Beule (Markteffect): “Traditioneel marktonderzoek zal steeds meer verdwijnen”

Met de recente oprichting van Sherloq en overname van DirectResearch timmert Markteffect Research Group flink aan de weg. Algemeen directeur…