Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nederlanders digitaal nog niet vaardig genoeg

Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren

De Beren meest bezochte restaurantketen Nederland

Onderzoek van Multiscope onder ruim 5.300 Nederlanders.

Nederlandse autoverzekeraars scoren NPS van gemiddeld +58

ZLM krijgt de hoogste NPS (+96), De Goudse de laagste met +15.

Podcast populair onder jongeren, aantal luisteraars stabiel

Het aantal luisteraars van podcasts is in Nederland sinds 2019 ongeveer verdubbeld en het aantal te beluisteren podcasts is verveelvoudigd. Inmiddels luistert 48% van de Nederlanders wel eens naar een podcast. Onder jongeren (12-18 jaar) is dit 66%.

The Future of Media 2024: Mondiale advertentie-uitgaven verdubbelen in 2024

Jaarlijks presenteert Warc het The Future of Media-onderzoek. Belangrijkste take away voor 2024: ‘Merken worden geconfronteerd met uitdagingen bij het plannen van kwaliteitsmarketing in een AI-gedreven wereld.’

Succesvolle product innovatie met de innovatie scorecard

De innovatie scorecard biedt praktische tools om je product- of dienstinnovatie in de juiste richting te sturen.

De 6 digitale kansen voor NGO’s in 2023

Met een juiste blik op data is je focusgebied voor 2023 zo uitgestippeld. Werk je bij een NGO? Dan zijn het onderzoek en dit artikel een must-read.

Eindelijk is er een marketingstripboek

Boekrecensie van 'De Bedrijfsnar' door Frank WoutersHet boek Honshitsu, de essentie van Marketing uit 2013 ligt al een hele tijd veelbelovend bij…

Wat een trendrapport écht waard is

Dingen veranderen niet allemaal in hetzelfde tempo en niet elke verandering blijft.Het begin van een kalenderjaar is de tijd van…

Mobiel verdringt zélfs het grote scherm thuis

Mobiel gamen stijgt 15%, mobiel shoppen 18%, eten en daten zelfs meer dan 50%Behoeft verder geen betoog. Mobiel blijft het…

Klantfeedback ophalen is geen doel op zich maar slechts een middel

Zo aan het einde van het jaar wil ik wel eens door oude blogs heen scrollen. Deze blog schreef ik…

(PR Academy de Podcast) Roos Lindhout over marktonderzoek en publiciteit

'Millennials zijn wél te bereiken'Roos Lindhout is sinds kort partner bij House of Treats, een bureau dat een moderne manier…