(PR Academy de Podcast) Roos Lindhout over marktonderzoek en publiciteit

'Millennials zijn wél te bereiken'

(PR Academy de Podcast) Roos Lindhout over marktonderzoek en publiciteit

Roos Lindhout is sinds kort partner bij House of Treats, een bureau dat een moderne manier van marktonderzoek introduceert. In deze aflevering van PR Academy de Podcast vertelt zij hoe je kwalitatief onderzoek én marketing voor je merk kan combineren.

PR Academy de Podcast is dé plek waar host Aaron Mirck (PR-adviseur en oprichter van PR-tool Presscloud) alles uit de doeken doet over de wereld van PR. Hij duikt om de twee weken de diepte in met gasten uit de industrie, topondernemers, PR-fanaten en persbericht-goeroes. Ben je benieuwd? Goed zo, wij ook. Ontdek hoe je gratis publiciteit scoort, leert denken als een journalist en zo je merk bekend en geliefd maakt.

Je merk bekender maken en tegelijkertijd belangrijke feedback ontvangen van je doelgroep; Roos Lindhout van House of Treats weet er alles van. In deze aflevering vertelt ze over de impact van publiciteit, de toekomst van marktonderzoek en hoe millennials tóch te bereiken zijn.

Presscloud · S1E5 - Roos Lindhout van House of Gifts


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.