Podcast: Het nut van reviews, Google updates en nieuwe Facebook interactieve ads

22 oktober 2019, 18:34

Podcast Digital Brains #30

Google gaat stoppen met het tonen van review snippets wanneer deze beoordeling slaat op het bedrijf zelf, ook al is deze afkomstig van een third party tool als Trustpilot of Feedback Company. Hoe belangrijk zijn reviews in de klantreis en op welke manier zet je ze goed in?

En verder in deze podcast en aantal updates van Google waaronder een belangrijke core update en Google vraagt marketeers content duidelijker te labellen. Facebook komt met 3 nieuwe advertentievormen die meer ruimte voor creativiteit bieden en in iOS13 wordt locatie tracking via Bluetooth aan banden gelegd.

Jeroen Roozendaal
Manager Cli?nt Services / Account Director bij Adwise - Your Digital Brain

Marcom-professional met passie voor online, digital en tech. Vanuit mijn brede marketingcommunicatie achtergrond adviseer ik bedrijven, organisaties en instellingen over strategie en concept en vertaal dit door naar zowel offline als online executie, die aansluit bij de business ambitie van de opdrachtgever en afgestemd is op de touchpoints in de user of customer journey.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!