Je bekijkt een artikel van Copernica
partner

Persoonlijk wijnadvies van De Wijnbeurs #adv

26 maart 2019, 06:39

Hoe breng je de offline beleving van een winkelmedewerker die de klant adviseert naar een online omgeving? Een persoonlijk en dus relevant aanbod aanbieden aan bekende en onbekende bezoekers lukt alleen als alle klantdata op orde is. Door het online klantgedrag en de transactiehistorie te analyseren is het Wijnbeurs gelukt om de klant via de website en e-mail te benaderen met een persoonlijk wijnadvies. Niet alleen steeg de gemiddelde orderwaarde, ook werd het mediabudget effectiever ingezet. In deze whitepaper leggen we uit hoe Wijnbeurs dit heeft gerealiseerd.

Download de whitepaper

Copernica is marketing-software met functionaliteiten voor e-mailmarketing, websites, mobile en geautomatiseerde campagnes. Dagelijks maken meer dan 5.000 marketeers gebruik van deze diensten. De software integreert met vrijwel alle CMS-systemen, e-commerce platformen en CRM-software.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief