Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Payback time e-commerce in de foodbranche #adv

25 mei 2018, 08:38

Het gaat goed met de online omzetten in food, maar het break-even punt is nog niet in zicht – en dat terwijl de investeringen doorgaan. Wanneer wordt het payback time? Leer van de inzichten van onder andere PLUS, Picnic, bol.com, Stockon, wijnvoordeel.nl en e-commercespecialisten als OK, SphereMall en Rijksuniversiteit Groningen tijdens het Food & E-commerce event, volgende week in Utrecht.

Bestel nog snel je tickets

‘Booming Business’, constateerden we vorig jaar bij de eerste editie van Food & E-commerce. De online taart is sindsdien weer een stuk groter geworden, blijkt uit onderzoeken en supermarktrapporten. Nieuwkomers als Picnic en Stockon nemen een hap uit de taart, online productspecialisten dienen zich aan en merken azen op direct contact met de consument.

Groei is één, maar hoe kun je rendement maken met e-commerce in food? Hoe kunnen slimme logistiek, data en technologie als voice search, AI, machine learning en de blockchain daar aan bijdragen? Wat is, kortom, de Roadmap to Maturity? Onder die subtitel organiseren vaktitels Distrifood en Twinkle samen de tweede editie van Food & E-commerce. Retailers, A-merken en analisten delen hun ervaringen en inzichten op 5 juni 2018 in Utrecht. Van beloften naar baten.

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief