Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Paula’s Choice: “Basis schaalbaar maken voor cross border” #adv

BBP
17 augustus 2016, 09:00

“Een van de allergrootste uitdagingen die op ons bordje ligt, is het merk Paula’s Choice meer bekendheid geven in Europa.” Eduard Brenninkmeijer is director commerce Europe bij het van oorsprong Amerikaanse cosmeticabedrijf. “Om het merk verder uit te bouwen moet de basis goed schaalbaar zijn. Daar zijn we nu druk mee bezig”, zegt hij in de aanloop naar zijn presentatie tijdens het Cross Border E-commerce Event op 7 september.

Paula’s Choice is tien jaar geleden door de Nederlandse voormalig advocate Janine Tillema naar Europa gehaald. Zij zocht in eerste instantie een oplossing voor haar huidproblemen, net als oprichtster Paula Begoun. “Hiermee kan het beeld zijn ontstaan dat Paula’s Choice alleen producten verkoopt voor mensen met huidproblemen, het tegendeel is waar”, zegt Brenninkmeijer. “Dat is iets wat we moeten en gaan doorbreken.”

Lees meer

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!