Oscar Kneppers lanceert nieuw tijdschrift Bright

26 december 2004, 07:37

Oscar Kneppers, oprichter van het vakblad Emerce, brengt eind januari het tijdschrift Bright op de markt. Kneppers noemt Bright de eerste ‘tech glossy’ in Nederland. Het blad met als ondertitel Techlifestyle, moet zes keer per jaar verschijnen in een startoplage van 25.000. Bright wordt uitgegeven door Kneppers uitgeverij TechMedia in Amsterdam (bron: Adformatie).

Oscar (uitgever) en Erwin (hoofdredacteur), succes met het nieuwe tijdschrift!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    stijn

    Een ’tech glossy’ .. ik ben benieuwd!


    26 december 2004 om 12:56
    at

    Yep Oscar, succes met dit leuke initiatief. Maar zouden we het daar niet nog een keer uitgebreid over hebben? 🙂


    27 december 2004 om 07:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!