Oorzaak Janet Jackson’s tepeldrama mag niet worden uitgezonden

27 januari 2005, 05:20

Oorzaak Janet Jackson's tepeldrama mag niet worden uitgezonden

Budweiser kent de oorzaak van Janet Jackson’s Superbowl 2004 tepeldrama.

Het videootje waarin de oorzaak van deze wereldschokkende gebeurtenis wordt getoond mag echter niet tijdens de Superbowl 2005 worden uitgezonden. En zal het dus van het virale circuit moeten hebben…

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    Leuk bedacht van Budweiser (over inhaken op sentiment gesproken). Beetje flauw dat het nu niet mag worden uitgezonden maar je hebt gelijk, dit gaat opnieuw een virale knaller worden!


    27 januari 2005 om 08:08
    traffic4u

    Het zou me niks verbazen als het effect van de campagne nu vele malen groter wordt dan als de commercial wel werd uitgezonden.

    En ook nog een stuk goedkoper, ook niet vervelend voor Budweiser 😉


    27 januari 2005 om 08:44
    diedo

    ik ben onderzoek aan het doen naar virale marketing en internetfilmreclames.

    Welke A merken hebben nog meer virals gebruikt(met en zonder succes)?


    27 januari 2005 om 11:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!