Online Tuesday #69: Innovatie in (online) retail

28 maart 2017, 08:45

Online kopen is mainstream geworden. Maar om nou te zeggen dat de e-commerce-industrie op z’n lauweren rust, nee. Er zijn genoeg partijen die innovatief bezig zijn op dit vlak. Drie van deze partijen komen je tijdens Online Tuesday #69, ‘Innovatie in (online) retail’, vertellen over hun vernieuwingsdrag, de kansen die het biedt en de barrières die ze hebben moeten slechten.

Online kopen is mainstream geworden. Maar om nou te zeggen dat de e-commerce-industrie op z’n lauweren rust, nee. Er zijn genoeg partijen die innovatief bezig zijn op dit vlak. Drie van deze partijen komen je tijdens Online Tuesday #69, ‘Innovatie in (online) retail’, vertellen over hun vernieuwingsdrag, de kansen die het biedt en de barrières die ze hebben moeten slechten.

Sprekers

  • Hans Böhm, managing director Beerwulf. Beerwulf is een nieuw online platform, ontworpen door bierliefhebbers, met een lokaal, nationaal en internationaal assortiment. Hun doel is zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met het groeiende aanbod van speciaalbieren. Beerwulf wil dé online bestemming voor liefhebbers van bier in heel Europa worden. HEINEKEN erkent ook deze kans en werd de enige aandeelhouder van Beerwulf B.V.
  • Siebe Nooij, oprichter Picnic. Picnic is een bezorgdienst die boodschappen van een laagsteprijsgarantie voorziet en ze bovendien – in vol elektrische bestelautootjes – kosteloos bezorgt. Het leverde PICNIC in november 2015 de Sprout Challenger Award op. Siebe zal vertellen hoe deze supermarkt zonder merkhistorie keer op keer online marktleider wordt in elke stad die zij opent.
  • [De derde spreker wordt snel bevestigd en bekendgemaakt.]

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag, 28 maart, om 12 uur. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Newpeople en DQ&A Media Group en gesponsord door Oracle Marketing Cloud en CX Company.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief