Online Tuesday #59: Hoe zet je gaming in voor je merk?

23 februari 2016, 08:30

Games. Grote kans dat je er flink wat tijd aan spendeert op je mobiel of console*. En jij niet alleen. Die tijd en aandacht maken games interessant voor merken. En ook voor jou als marketeer dus. Maar als je aan de slag wilt, loop je snel tegen vragen aan. Hoe ziet de gamingmarkt er eigenlijk uit? Hoe vermarkt je een game? En misschien nog wel belangrijker: hoe zet je een game in om je merk te promoten? Tijd om daar eens wat antwoorden op te vragen aan de experts tijdens de maarteditie van Online Tuesday!

* #andersomliner!

Sprekers

De volgende mensen zullen hun inzichten in gaming met ons delen.

  • Peter Warman, Newzoo over de samensmelting tussen video en games. En hoe dit de gaming industrie disrupt.
  • Oliver Kern, Mobilize My Game: Hoe lanceer je een geweldige F2P mobile game?
  • Tomas Sala, Little Chicken Game Company: Hoe games worden ingezet voor de marketing van brands.

De moderatie van deze sessie zal in handen zijn van Simon Usiskin van iQU.

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur (’s middags). Dan worden 300 plaatsen vrijgegeven. Je kunt je inschrijven via Meetup (vanaf 12 uur dus)!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

Onze events worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren Exponential en MeasureWorks. De videoregistratie en livestream worden verzorgd door Voormedia.

P.S. Wil jij je met je merk of organisatie als sponsor of partner aansluiten bij Online Tuesday? Neem dan vooral even contact met ons op via info@onlinetuesday.nl voor meer informatie!

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!