Volgens het nieuwste Global Ad Trends-rapport ‘Gaming: Advertising’s untapped opportunity’ van Warc Media heeft gaming een enorm wereldwijd publiek, maar toch blijven de uitgaven voor in-game advertenties laag.
De pandemie heeft ook positieve gevolgen: gamen is hip en happening!Vorig jaar maart, de eerste lockdowns werden van kracht, we…
Interview met Doki Tops, CEO van game-platform UtomikUtomik ging van start met de ambitie om de Netflix van de games…
Peter Warman (Newzoo): "Met data uit de gamewereld voorspellen we trends in de 'echte' wereld"De gamewereld is lang niet serieus…
Emily Jacometti over de nieuwe strategie van FlavourTien jaar lang werkte Flavour, dat gamification inzet voor gedragsverandering, met succes in opdracht van commerciële…
In gesprek met Vitesse, 100%voetbal en DutchGameMastersProfessioneel gamen, het is een droom die voor velen inmiddels realiteit is geworden. Het…
Gamification en storytelling komen samen in deze Britse campagne die kinderen moet aanzetten om gezonder te eten. Groenten worden neergezet…
In 2018 ontdekten marketeers massaal een nieuw kanaal om in de wereld van jongeren te komen: gaming en e-sports. Tijdens…
Adriaan Rijkens (Warp Industries): "Omgaan met nieuwe technologie is een leerproces"Een paar jaar geleden was virtual reality de grote hype.…
Ex Machina is gespecialiseerd in grootschalige interactie rondom video, met een nadruk op live. Het bedrijf bevindt zich in een transitiefase.…
David Nieborg (1980) is expert op het gebied van games, gamification, social politics en sociale media. Hij wil waardevolle inzichten…
Games. Grote kans dat je er flink wat tijd aan spendeert op je mobiel of console*. En jij niet alleen.…