• Mobile
    wordt gesponsord door

O2 gaat klanten indelen in service-categorie

O2 gaat klanten indelen in service-categorie

Telecomoperator O2 meldt dat het de komende maanden nieuwe “servicemethodieken” gaat invoeren die tot doel hebben “meer service op maat” te leveren.

Het bedrijf gaat daartoe klanten indelen in service-categorie?n. Dit zal tot gevolg hebben dat er voor “bepaalde klanten” geen wachttijd meer bestaat of meteen een medewerker in plaats van een voice-respons-systeem aan de lijn krijgen. Een en ander gaat gebeuren in samenwerking met SNT, het bedrijf waaraan O2 een groot deel van de klantenservice heeft uitbesteed.

Bron:
http://www.online.o2.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.