Nieuwe vrouwenportal tooStylish.com online

16 juli 2003, 17:02

De ?vrouwenportal? wil met content en interactiemogelijkheden ?het vertrouwde internetadres zijn voor een dagelijks bezoek voor alle Nederlandse vrouwen van 16 tot 40 jaar.?

Vooral de herkenbaarheid, de heldere navigatiestructuur en hoge mate van interactiviteit moeten tooStylish tot een succes maken. tooStylish wil tegemoet komen aan verschillende informatiebehoeften die gerelateerd zijn aan trends, fashion, lifestyle, mannen, bodycare, fun, reizen en shopping. De portal biedt verder ruimte voor het uitwisselen van ervaringen en idee?n, discussie en ook online shoppen. Het is de eerste portal voor vrouwen in Nederland die de combinatie van informatie, entertainment en online shopping biedt.

De doelgroep van tooStylish is dezelfde als die van de glossy vrouwenbladen. Het aandeel vrouwen op internet stijgt steeds meer. Nu is 44,2 procent van de internetters in Nederland vrouw, in de VS zijn vrouwen op internet al in de meerderheid met 52 procent. tooStylish verwacht 100.000 vaste bezoekers te verkrijgen binnen een periode van een jaar.

Bron:

http://www.adfoweb.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!