Nieuw! Superglue Creatives

15 april 2014, 14:29

Veel opdrachtgevers werken door de economie liever samen met losse freelancers dan met bureaus. Maar hoe zeker is de uitkomst van het werkproces in dat geval? Zowel op creatief gebied als in tijdsbestek. Superglue Creatives lijkt een uikomst te bieden.

Jona Rotting, waar moeten we jullie van kennen?

Zelf ben ik founder van Superglue Creatives en werk ik als freelance creative art director. Alle creatieven van Superglue zijn prijswinnende freelancers die meer dan 10 jaar in het vak zitten. Gezamenlijk, bij reclamebureaus of rechtsreeks voor opdrachtgevers, hebben we campagnes ontwikkeld voor onder andere Vodafone, KPN, VPRO en IKEA. Werk dat de band tussen merk en mensen succesvol heeft versterkt.

Wat is het idee achter Superglue Creatives?

Superglue levert creatieve freelances die als team efficiënt kunnen samenwerken en elkaar goed kennen. Dat is waardevol, want opdrachtgevers kunnen zo veel tijd en project management besparen. Creatieven kunnen verder als groep, maar ook los van elkaar ingezet worden. Superglue is geen reclamebureau of agentschap, dus er komen geen bijkomende kosten kijken bij het inhuren van een Superglue creatief.

Waarom zijn jullie gestart?

Door de economie werken steeds meer opdrachtgevers liever direct met losse freelancers dan met bureaus. Het grote nadeel daarvan is dat opdachtgevers dan niet weten of het werkproces wel goed uitpakt, zowel creatief gezien als in tijdsbestek.

We bieden hier een oplossing voor, door snel schakelende en ervaren teams aan te bieden die elkaar echt door en door kennen.

Waar staat [naam product/dienst] over een jaar?

Sinds de release afgelopen week zijn we overrompeld door alle interesse van creatieven en opdrachtgevers. We zijn druk aan de slag hier een goede vorm en vervolgstap aan te geven. Ons doel: Superglue Creatives wordt hét verbindende element tussen opdrachtgevers en zelfstandige creatieven.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!