Niet alles is wat het lijkt.

Niet alles is wat het lijkt.

In het kader van een eerdere posting vandaag over een weinig verhullende printcampagne, hierbij een virale variant. De laadtijd van deze advergame duurt weliswaar een paar minuten, maar de te horen soundtrack maakt het wachten draaglijker.

Persoonlijk had ik niet verwacht dat achter deze virale campagne de Amerikaanse rockband Morningwood schuil zou gaan. Wat mij betreft een ludieke manier van adverteren (via: adverblog.com).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Laadtijd is wel vervelend lang. Met 20Mbit zit ik nu ruim 1 minute te wachten!

    geplaatst op
  • Zonder geluid heeft het dus geen enkele effect. Denk niet dat dit een succesvol Viral zal zijn. Ik wacht het af..

    geplaatst op
  • @arash: geluid is inderdaad een belangrijk onderdeel van deze viral. ;-)
    Dat de laadtijd een vaststaande lengte heeft en dus niet sneller gaat door een betere/snellere verbinding is absoluut een minpunt.

    geplaatst op
  • hahaha, ik vind het best verstandig ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.