Nederlander besteedt 34 minuten aan reclamedrukwerk

Nederlander besteedt 34 minuten aan reclamedrukwerk

Gemiddeld besteedt iedere Nederlander van 16 jaar en ouder, 34 minuten per week aan het lezen van reclamedrukwerk. Het aanbod aan reclamedrukwerk dat de brievenbus passeert is de afgelopen jaren meer dan verdubbeld. Vijftien jaar geleden ontving de consument gemiddeld vijftien reclamefolders, nu zijn dat er ruim dertig.

Dit blijkt uit het gisteren gepubliceerde onderzoek Thuis Binnen Bereik, een initiatief van verspreiders als Interlanden, DistriQ en TPG Post (via: molblog).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Ik loop al jaren met een goed idee rond, toch maar eens op papier zetten en proberen een investeerder voor te vinden :)

    geplaatst op
  • Laat maar eens horen wat dat goede idee is chapter42! Misschien wil ik wel investeren... ;)

    geplaatst op
  • Chapter 42 , laat me raden, een RSS voor online geplaatste reclamefolders :)

    Ik geloof trouwens helemaal niets van die 34 minuten per week aan reclamefolders. Ik ken werkelijk helemaal niemand die zoveel tijd aan drukwerk besteed.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.