Multichannel Marketing in de FMCG

29 maart 2005, 03:56

Over twee weken (12 april) is er al weer een 212 Amsterdam. Dit keer onze eerste internationale spreker. Jean Michel Peard van Masterfoods (het bedrijf achter o.a. M&Ms, Snickers & Whiskas) zal een presentatie geven over de Multichannel Marketing voor een bedrijf in de Fast Moving Consumer Goods. Naast traditionele online advertising zullen onderwerpen als mobile couponing en email marketing worden besproken. Een interessante sessie die je zeker niet mag missen.

212Amsterdam is een initiatief van Falkag.com, Traffic4u.nl, Marketingfacts.nl en frisidee.nl. De borrel wordt weer verzorgd door TAPPS.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Arnoud

    @Ed Bedankt, hier was ik al een tijdje naar opzoek.


    29 maart 2005 om 12:35

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!