Multichannel Marketing in de FMCG

Multichannel Marketing in de FMCG

Over twee weken (12 april) is er al weer een 212 Amsterdam. Dit keer onze eerste internationale spreker. Jean Michel Peard van Masterfoods (het bedrijf achter o.a. M&Ms, Snickers & Whiskas) zal een presentatie geven over de Multichannel Marketing voor een bedrijf in de Fast Moving Consumer Goods. Naast traditionele online advertising zullen onderwerpen als mobile couponing en email marketing worden besproken. Een interessante sessie die je zeker niet mag missen.

212Amsterdam is een initiatief van Falkag.com, Traffic4u.nl, Marketingfacts.nl en frisidee.nl. De borrel wordt weer verzorgd door TAPPS.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.