MoneYou chat met klanten

MoneYou chat met klanten

Hypotheekverstrekker MoneYou biedt z'n websitebezoekers ook de mogelijkheid om te chatten met een medewerker. MoneYou gaat de chat inzetten om advies te geven en klanten te ondersteunen bij het online aanvragen van hun hypotheekofferte. Reden hiervoor is dat blijkt dat bezoekers vaak in de laatste stappen van het aanvraag-proces afhaken. Websitebezoekers worden bijvoorbeeld onzeker of zij wel de meest optimale hypotheek hebben samengesteld.

Met de chat kunnen eventuele vragen op een laagdrempelige manier worden ondervangen. Daarnaast ziet MoneYou de chat als extra servicekanaal voor potenti?le klanten.

MoneYou, onderdeel van ABN Amro Bouwfonds, maakt gebruik van de applicatie van LiveCom, dat oplossingen biedt op het gebied van klantcommunicatie. Wehkamp maakte al gebruik van deze aanbieder. Het thuiswinkelbedrijf heeft onlangs ook videochatten toegevoegd, onder de naam Wehkamp Live. Klanten van Wehkamp kunnen naam en telefoonnummer op de website achterlaten, waarna de klantenservice contact met ze opneemt, en een live-videoverbinding wordt opgestart.

Martin, zou leuk zijn om binnenkort eens te horen of en zo ja, hoeveel er nu gebruik wordt gemaakt van die chat!

Bron:
http://www.adformatie.nl/adforesult/


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.