Chatbots werden ingeluid als dé nieuwe digitale ontwikkeling. Het zou zelfs zo’n gamechanger zijn dat het de ‘opvolger van de…
Groei en overnames domineren markt van customer experience-oplossingenHet verbeteren van de customer experience staat tegenwoordig op de agenda van vrijwel…
Selfservice en livechat onmisbare pijlers in online klantstrategieOnline selfservice speelt een belangrijke rol in het bedieningsmodel van Nuon Vattenfall. Door…
Internetcontact warmer maken, vergroting van online deskundigheid en conversie verhogen. Deze doelstellingen formuleerde ING bij de introductie van proactive chat.…
Niet sexy, wel effectiefEnkele jaren terug was livechat ‘trending topic’ in de klantcontactwereld. Groot was de interesse in deze nieuwe…
Via de vernieuwde website van de Stichting Korrelatie kunnen hulpbehoevenden vanaf deze week op iedere werkdag tussen 9 en 17…
Sinds 2003 kunnen kinderen met problemen naast telefonisch ook via chat contact leggen met de Kindertelefoon. Op dit moment kan…
Hypotheekverstrekker MoneYou biedt z'n websitebezoekers ook de mogelijkheid om te chatten met een medewerker. MoneYou gaat de chat inzetten om…
Verzekeraar FBTO biedt bezoekers van haar website sinds kort de mogelijkheid rechtstreeks te chatten met medewerkers van het bedrijf. FBTO…
Sinds vandaag is KPN de mogelijkheid van live chatten aan het testen. Via het onderdeel vragen op Hi.nl wordt de…
Het Pew Internet and American Life Project publiceert regelmatig interessant onderzoek over - inderdaad - internetgebruik in de Verenigde Staten.…
Touroperator TravelTrex heeft zijn website onlangs uitgebreid met een ‘live-help’, oftewel een chat-interface. Bezoekers van de website kunnen via deze…