Meer mogelijk maken met ABN AMRO

7 februari 2005, 11:49

De grootste internationale bank van Nederland heeft vanaf nu een wereldwijde belofte aan haar klanten : meer mogelijk maken. Dromen laten uitkomen, plannen realiseren en ambities verwezenlijken, die tot nu toe niet voor mogelijk werden gehouden. Dat willen we doen. Voor u en met u. Meer mogelijk maken. Wat dat concreet betekent, ziet en hoort u in onze reclame uitingen.

Algemene commercial http://meermogelijkmaken.atobe.nl/luikjes.mpg

Financieel jaaroverzicht http://meermogelijkmaken.atobe.nl/fino%20miles.mpg

Dit is dus het vervolg op het begint met ambitie. De commercials hebben een compleet nieuwe insteek (cartoonachtig).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!