M is back: Matthijs van den Broek terug bij Marketingfacts
Stage van decennium mondt uit in ultieme redactiesamenstelling
Mooi nieuws vandaag. M is back. Zijn beoogde stageperiode van een decennium duurde dus iets langer dan voorzien en voerde onder anderen langs Insites Consulting, Saatchi&Saatchi, IDG en de afgelopen zes jaar bij onderzoeksbureau WUA. We delen vandaag het heuglijke nieuws dat Matthijs van den Broek sinds 1 november samen met Luuk Ros de hoofdredactie voert over Marketingfacts, de moeder aller moderne marketing-media.
De ultieme redactiesamenstelling
Sinds Marketingfacts twee jaar geleden deels in handen kwam van NIMA, de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales, is gezocht naar de ultieme redactiesamenstelling om te komen op de plek waar het platform wil staan: bovenaan het lijstje vakmedia dat schrijft over innovatie in marketing. Een levendige community van 300+ marketingbloggers. Voor marketeers, over marketing.
Het kán daarbij gaan over digitalisering, online marketing, technologische innovatie – waar Marketingfacts groot mee werd – maar we bestrijken de volledige marketingfunctie: alles wat een vakprofessional kan helpen zijn of haar doelstellingen te bereiken is relevant en daarbij houden we de ‘tactics’ uiteraard in de gaten, maar vergeten nooit welke strategie eraan ten grondslag ligt. Marketing gaat over de uitwisseling van waarde, dus commercie. In die zin gaat er een redactionele no nonsense-wind waaien door het platform en de blogpostings.
Marketingfacts nextlevel
Van den Broek gaat zich in eerste instantie richten op de technische performance van Marketingfacts en de migratie van de site naar een fonkelend nieuwe omgeving, maar brengt natuurlijk een hoop heritage, een hoop netwerk en 15 jaar praktijkervaring op het snijvlak van commercie, journalistiek, social media en marketing met zich mee. Van den Broek: “Niet vaak komen kansen als deze voorbij: ik heb gigantisch veel zin om op alle belangrijke gebieden een impuls te geven aan Marketingfacts, samen met de bloggers, NIMA, BBP en Luuk. De afgelopen jaren ben ik Marketingfacts blijven volgen en het is altijd in mijn hart gebleven.”
Beste nieuws in tijden.
Ik ga de blogpen dan maar weer oppakken.
Stop de Metaversie, M is back.
Ik ga er nog nèt niet van bloggen zoals Jan-Willem, maar blij zijn doe ik wel voor mijn virtuele Alma Mater. Mattijs, MF is nu anders natuurlijk. Maar ik hoop dat je het blog/site weer centraal kan krijgen bij online business mensen, die kwaliteit zoeken online.
En mocht je samen willen werken met een digitaal event in Eindhoven: we staan klaar voor je & jullie. 😉
Ik heb opeens een flashback naar 2008… Gefeliciteerd. Heerlijk man, dit wordt leuk!
Ha! Leuk Matthijs, succes en veel plezier!
Nee ! Ja !
Wat fijn …. M = back.
Matthijs fijn dat je terug bent. Veel succes en wie weet tot ziens.
Wat een mooi nieuws. Veel succes en plezier!
Yes, comments! Dank allen, druk neemt wel toe nu 🙂
En tot snel idd!
Leuk! Back to the future. Mooi nieuws
Gefeliciteerd Matthijs
Gezellig! Van de kop gelijk Slim Shady vibes in m’n hoofd. Ben benieuwd wat je deze ronde meebrengt Matthijs! Welkom terug iig
@evr: Back to the future was jouw idee, toch? Ben even kwijt wat het ook alweer was, maar sowieso iets met Twitter.
@evr: Back to the future was jouw idee, toch? Ben even kwijt wat het ook alweer was, maar sowieso iets met Twitter.
Tof en succes met de mooie klus!
Gaaf Matthijs! Gefeliciteerd. Ik kom snel een (als het van meneer Rutte nog mag) een bak koffie bij je drinken op het kantoor in Woerden. Misschien ook weer eens die app uit het stof halen. Als ik “Marketing” in de appstore in type dan vind ik niks. Enorme kans lijkt mij.
Gaan we doen Mark, zijn dr ma-di-do sowieso beide. Even kijken wanneer die lockdown ingaat, dat zal wel snel zijn vrees ik 🙁
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!