Marketing trends 2006

Marketing trends 2006
, Rahmani.nl

The Magazine DM News brengt jaarlijks een blad uit genaamd “Outlook” met interviews en artikelen van (direct) marketers en hun visie en perspectieven over de ontwikkelingen die het komende jaar een belangrijke rol gaan spelen binnen (direct) marketing. Hieronder een aantal ontwikkelingen die betrekking hebben op interactieve marketing.

  • Buzz marketing zal groot worden
  • E-commerce zal meer om interactie draaien ipv transactie
  • Fusies en overnames van interactieve bureaus, zoekmachine marketing bureaus en email marketing bureaus zullen toenemen
  • Marketers zullen meer gebruik maken van internet voor branding
  • Google zal tegenwerking krijgen door concurrenten, media, overheid en Wall Street
  • Online uitgevers zullen meer content achter gesloten deuren houden
  • Blogs en door consumenten gegenereerde media zullen toenemen en verspreiden
  • Toename van breedband zal de manier van online adverteren drastisch veranderen
  • Het leveren van content (audio, video en tekst) zal een grotere rol gaan spelen binnen Apple
  • Content (audio, video en tekst) via kleine schermen zal toenemen en tegelijkertijd zal de verkoop van grote HDTV schermen toenemen
  • Zoekmachine, e-mail en PR zullen meer marketing budget krijgen
  • Walmarkt.com zal de Nr.1 online retailer worden en zal hiermee Amazon van deze positie stoten
  • B2B uitgevers zullen meer lezers en adverteerders verliezen aan het internet

Een gratis exemplaar van Outlook 2006 kan hier (pdf) worden gedownload.

Bron:
The Magazine DM News


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.