Marketing3: Beyond loyalty

3 december 2004, 06:31

In tegenstelling tot de dag ervoor kon ik gistermiddag wel aanwezig zijn op wat door velen inmiddels is genoemd het toonaangevende evenement op het gebied van interactieve marketing: Marketing3.

De derde en laatste dag stond in het teken van loyalty waarover de dagvoorzitter Theo Vugt wist te melden dat loyalty uit is, innovatie en allianties zijn in.

Ik heb (helaas) weinig presentaties kunnen volgen maar het gevoel dat ik dit jaar heb overgehouden aan marketing3 is er één van ‘we zijn er weer’. Daar waar vorig jaar iedereen nog heel voorzichtig vertelde dat hij (of zij) met interactieve marketing bezig was, zag je nu de mensen weer volop met elkaar lachen en praten over nieuwe ideeen. Ik heb veel positieve reacties gekregen op mijn presentatie over weblogs als marketinginstrument (waarvoor dank). Voor de liefhebbers is de presentatie hier te downloaden (na registratie) of later deze week op marketing3.nl.

Frank Janssen, Frank Meeuwsen, Marco Derksen, Evert Jan Koning, Jan Martens en Sander Prinsen

Uiteraard ook dit keer weer diverse verslagen op de weblogs (waarbij zeker de videoverslagen van Frank-ly absoluut de moeite waard zijn):

The best of Marketing3.nl (dag 3)

Live op Marketing3.nl (VIDEO)

Marketing3: Veranderende consument en Gouden Gids (VIDEO)

Marketing3: RFID, Businessblogs en fanships (VIDEO)

Beyond loyalty

Marketing 3 dag 2

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    reginald elstak

    website is under construction maar laat al wat zien systeem is klaar

    tekst/layout nog niet.

    Ik denk dat ik klaar heb waar jullie op het seminar (waar ik niet was ) over spraken. Zullen we eens contact maken?

    Gr. Reginald Elstak

    035 541 0255


    21 juni 2005 om 10:35

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!