Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Manager Tiësto: “Samenwerking merken, dj’s en dance-events ligt voor de hand” #ADV

BBP
8 oktober 2015, 08:30

Op 16 oktober is tijdens de Amsterdam Dance Event het congres ADE Dance & Brands, speciaal voor marketeers met een interesse in dance. Andrew Goldstone, manager van Tiësto, Seven Lions, MOTi, Dzeko & Torres and Zaxx én verantwoordelijk voor Tiësto’s record label Musical Freedom, komt over vanuit New York om een keynote te verzorgen. De reden waarom hij is gevraagd, weet Goldstone wel: “Ik heb ervaring met verschillende merken die dance music inschakelen in hun campagnestrategie.”

‘EDM is mijn favoriete muziek. Dat is al mijn hele leven zo. Het is de enige muziekstijl waarin ik me kan verliezen”, aldus een enthousiaste Goldstone. Goldstone gaat de rondetafeldiscussie leiden over de samenwerking tussen dance en brands. “Dance music trekt een bepaald publiek aan – noem het een doelgroep. En uiteraard zijn er merken die met deze doelgroep in verbinding willen komen. Ze willen zich met de kenmerken EDM en de fans van deze muziek associëren. Dan ligt samenwerking met dj’s en dance-events voor de hand. De merken waar ik op doel, zoeken jonge, avontuurlijke consumenten die van fun houden.”

Tot slot verheugt Goldstone zich op het ADE Dance & Brands-event. “Ik hoop veel leuke nieuwe mensen te ontmoeten én uiteraard ga ik ook oude vrienden zien.”

Goldstone zal optreden als leider van de rondetafeldiscussie op het congres, waarvoor de eerste aanmeldingen van marketeers, bureaumensen en belangstellenden uit de media- en muziekindustrie intussen binnenstromen.

Eventinformatie

  • Wanneer: vrijdag 16 oktober, 12.00-06.00 uur
  • Waar: De Duif, Prinsengracht, Amsterdam
  • Prijs: € 145,-
  • Inschrijven: danceandbrands.com

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!