Je bekijkt een artikel van

Mag ik even de aandacht? #adv

7 mei 2021, 08:56

Aandacht is een hot topic onder marketeers. Door de digitalisering en fragmentatie van media is aandacht nog nooit zo schaars geweest. Jouw doelgroep kan kiezen uit veel te veel prikkels om de aandacht op te vestigen. Maar er is ook goed nieuws. Want mensen besteden meer aandacht aan content dan ooit. Maar hoe zorg je er als merk voor dat de doelgroep besluit om aandacht en geld te besteden aan jouw merk? Tijdens de NIMA Workshop: Aandachtsmarketing leer je hoe je met zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers effectiever kunt communiceren, zodat je de aandacht van je doelgroep wel verdient.

Voor meer informatie en aanmelden ga je naar: Nima.nl

NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. We ondersteunen marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. We geven middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Ons doel is om iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!