Leer hoe je net als bol.com, CitizenM en Aegon een klantgerichte cultuur bouwt #adv

Op 24 oktober organiseert CX Circle, dé onafhankelijke community voor professionals die met klantbeleving bezig zijn, haar grote najaarsevent: CX Sessie 3. 200 customer experience professionals komen bij elkaar bij AFAS in Leusden om kennis, inspiratie en netwerk met elkaar te delen. Het onderwerp: hoe bouw en behoud je een klantgerichte cultuur in je organisatie?
Een goede klantbeleving is niet alleen zaak van de customer experience- of marketingafdeling. Silo’s moeten doorbroken worden, kennis gedeeld en de klant moet centraal komen te staan in alle beslissingen die worden genomen. Iedereen in het bedrijf moet hiervan doordrongen zijn. Maar… hoe krijg je ze mee? Hoe krijg je klant op het netvlies van de hele organisatie?
Bedrijven als Aegon, bol.com, Carglass, Obvion, Alexander Monro Ziekenhuis en CitizenM komen vertellen hoe ze elke dag bezig zijn met het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur in hun organisatie. Leer van hun successen en missers.
Programma
- 15:00 – 15:30 uur: Inloop
- 15:30 – 16:00 uur: Opening door Sydney Brouwer, bestuurslid CX Circle
- 16:00 – 16:45 uur: CitizenM, Michael Levie (coo)
- 16:45 – 17:30 uur: Break out sessie: bol.com, Elmer Hiemstra (manager service excellence) of Carglass, Willem Mes (directeur operations)
- 17:30 – 18:00 uur: Interactieve break
- 18:00 – 18:45 uur: Diner
- 18:45 – 19:15 uur: After-diner surprise
- 19:15 – 20:00 uur: Break out sessie: Obvion Hypotheken, Ralph Nieuwland (senior marketeer) of Alexander Monro Ziekenhuis, Jan van Bodegom (oprichter)
- 20:00 – 20:45 uur: Aegon, Rien Brus (vice president customer experience)
- 20:45 – 21:00 uur: Afsluiting
- 21:00 – 22:00 uur: Borrel
Locatie
Deze sessie zijn we te gast bij AFAS:
AFAS Software
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Kosten en registratie
Heb jij een CX Pro- of Business-abonnement, dan kun je kosteloos bij deze sessie zijn. Heb je een CX Free-abonnement? Dan kost dit event 79 euro, inclusief diner.