Leadgeneratie in b2b is kapot

B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.

11 oktober 2022, 14:45 2515 x gelezen

Bob Balm is een B2B Demand Gen enthusiast bij Gradient in Amsterdam. In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Bob over waarom lead generatie voor B2B bedrijven zoals we dat kennen kapot is, en natuurlijk bespreken we ook wat daar aan te doen valt 😉

Balm vertelt in de podcast onder andere over:

  • Waarom is leadgeneratie voor B2B bedrijven kapot?
  • Welke ontwikkelingen hebben daarvoor gezorgd?
  • Wat is demand generation en hoe werkt het?
  • Waarom werkt demand generation dan juist wel voor B2B?
  • En nog veel meer….

Je kan deze podcast ook via Spotify, Springcast of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!