Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Een effectieve B2B-thought leadership strategie opstellen

Veel B2B-organisaties hebben marketingstrategieën, maar geen specifieke B2B-thought leadership strategie.

B2B marketing als nieuwe goudkoorts in Forrester 2023 predictions

Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.

Leadgeneratie in b2b is kapot

B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.

Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol

Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten.

Inbound: Klassieke Funnel binnen B2B-Marketing

Deel 10 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.

Branding in het B2B-marketingplan van ’23

Wat je moet weten over B2B merkbouw: de laatste insights van twee grote onderzoeken om mee te nemen in je marketingplannen.

Kwalitatieve B2B-thought leadership content: Hier moet je aan voldoen

Er zijn ontzettend veel soorten content. Whitepapers, blogs, onderzoeken, video’s, enzovoorts, enzovoorts. Maar wat zorgt ervoor dat bepaalde content aantrekkelijker is dan andere?

Wat zijn de verschillen tussen B2B en B2C Growth Marketing?

Growth marketing, oftewel growth hacking, is eigenlijk gewoon een marketingterm voor het bedrijven van marketing. Toch zien we het vandaag de dag steeds vaker terugkomen. Deze nieuwe 21e eeuwse stroming kent bovendien twee verschillende marktbenaderingen: B2B- en B2C growth hacking.

De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als…

Next level thought leadership: Is jouw B2B-organisatie er klaar voor?

Belangrijke lessen uit ‘The Thought Leadership Manual’ van Tim PrizemanEr is een verschil tussen organisaties die zomaar thought leadership activiteiten…

Social media inzetten om je B2B-thought leadership te versterken

Ken je publiek, wees consistent, divers en betrokken en wissel formats af!Het tot stand brengen van een sterke thought leadership…

Pre-coronafoto’s: weg ermee!

Wat doen we ‘na de pandemie’ met beeldmateriaal voor bedrijven?Foto’s bij bedrijven kunnen er voor en na corona behoorlijk anders…