Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Kwalitatieve B2B-thought leadership content: Hier moet je aan voldoen

Er zijn ontzettend veel soorten content. Whitepapers, blogs, onderzoeken, video’s, enzovoorts, enzovoorts. Maar wat zorgt ervoor dat bepaalde content aantrekkelijker is dan andere?

Wat zijn de verschillen tussen B2B en B2C Growth Marketing?

Growth marketing, oftewel growth hacking, is eigenlijk gewoon een marketingterm voor het bedrijven van marketing. Toch zien we het vandaag de dag steeds vaker terugkomen. Deze nieuwe 21e eeuwse stroming kent bovendien twee verschillende marktbenaderingen: B2B- en B2C growth hacking.

De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als…

Next level thought leadership: Is jouw B2B-organisatie er klaar voor?

Belangrijke lessen uit ‘The Thought Leadership Manual’ van Tim PrizemanEr is een verschil tussen organisaties die zomaar thought leadership activiteiten…

Social media inzetten om je B2B-thought leadership te versterken

Ken je publiek, wees consistent, divers en betrokken en wissel formats af!Het tot stand brengen van een sterke thought leadership…

Pre-coronafoto’s: weg ermee!

Wat doen we ‘na de pandemie’ met beeldmateriaal voor bedrijven?Foto’s bij bedrijven kunnen er voor en na corona behoorlijk anders…

Employee advocacy in B2B: ‘Video vinden collega’s nog wel spannend’

Nina van der Schoot, Junior Online Marketeer bij MULTIFIX zet haar collega’s in als ambassadeurs. Staaltje van goede employee advocacy.…

Effectieve B2B-leadgeneratie zonder dat het geld kost

Hoe kom je aan leads zonder budget? Als je denkt aan congressen, advertenties, promofilmpjes of salesmanagers met een groot netwerk,…

Marketeer moet stoppen met datafetisj

Risico’s, emotie en creativiteit helpen je de markt te heroveren in 20212020: wat een jaar. Het moest niet gekker worden. Mensen…

Waarom B2B-bedrijven hun marketingballen moeten tonen tijdens de crisis

De manier waarop je als B2B-ondernemer op de coronacrisis reageert, is sterk afhankelijk van je financiële slagkracht. Maar wat als…

Als ondernemers eurotekens zien, word je als marketeer pas serieus genomen

In deze tijden van hoogconjunctuur hanteren veel organisaties naast economische KPI’s ook maatschappelijke KPI’s. Misschien wel omdat ondernemers écht een…

Zo maak je als B2B-marketeer buyer persona’s voor het mkb

De basics in zes tipsBuyer persona’s opnemen in je marketingstrategie levert 124 procent meer leads op. Klanten voelen zich beter…