Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe ziet jouw marketingplan voor 2024 eruit?

2024 ver weg? Het is alweer oktober. Dit is voor veel marketeers de tijd waarin de marketingplannen voor komend jaar worden vastgesteld. It better be good. Geheimtip: focus op je ICP.

Hoe kom je als B2B-marketeer in contact met je klant?

Een gesprek met je klant kan als B2B-marketeer ontzettend waardevol zijn. Toch gebeurt dit weinig. Collega's weerhouden je ervan of je legt jezelf te hoge eisen op. Hoe kom je nou op een laagdrempelige manier met je klanten in contact?

“Een CRM-systeem met alleen maar juiste gegevens is een utopie”

De rol van het crm-systeem in een datagedreven wereld en de vraag: Zit sales nog wel te wachten op een berg MQL’s?

B2B Content Podcast: Carlijn Postma over bingemarketing in B2B

Bingemarketing is content maken zoals Netflix het zou doen: pakkend, creatief en in series. Maar hoe pas je dat toe in B2B?

De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

Wie heeft er wel eens een succesvolle marketingcampagne gedraaid waaruit bleek dat de bedachte buyer persona echt bestaat?

Voor ‘Degrowth’ heb je MKB groeiversnellers nodig

Wat is je identiteit als marketeer in een wereld waarin het helpen groeien van bedrijven bijna taboe lijkt te worden?

6 manieren waarop B2B-bedrijven hun CX kunnen verbeteren

Veel B2B klanten zeggen tegen mij: "Steven, we vinden jouw voorbeelden altijd hartstikke leuk, maar wat in B2C werkt, werkt niet in B2B".

Een effectieve B2B-thought leadership strategie opstellen

Veel B2B-organisaties hebben marketingstrategieën, maar geen specifieke B2B-thought leadership strategie.

B2B marketing als nieuwe goudkoorts in Forrester 2023 predictions

Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.

Leadgeneratie in b2b is kapot

B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.

Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol

Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten.

Inbound: Klassieke Funnel binnen B2B-Marketing

Deel 10 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.