Veel B2B klanten zeggen tegen mij: "Steven, we vinden jouw voorbeelden altijd hartstikke leuk, maar wat in B2C werkt, werkt niet in B2B".
Veel B2B-organisaties hebben marketingstrategieën, maar geen specifieke B2B-thought leadership strategie.
Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.
B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.
Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten.
Deel 10 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.
Wat je moet weten over B2B merkbouw: de laatste insights van twee grote onderzoeken om mee te nemen in je marketingplannen.
Er zijn ontzettend veel soorten content. Whitepapers, blogs, onderzoeken, video’s, enzovoorts, enzovoorts. Maar wat zorgt ervoor dat bepaalde content aantrekkelijker is dan andere?
Growth marketing, oftewel growth hacking, is eigenlijk gewoon een marketingterm voor het bedrijven van marketing. Toch zien we het vandaag de dag steeds vaker terugkomen. Deze nieuwe 21e eeuwse stroming kent bovendien twee verschillende marktbenaderingen: B2B- en B2C growth hacking.
Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als…
Belangrijke lessen uit ‘The Thought Leadership Manual’ van Tim PrizemanEr is een verschil tussen organisaties die zomaar thought leadership activiteiten…
Ken je publiek, wees consistent, divers en betrokken en wissel formats af!Het tot stand brengen van een sterke thought leadership…