Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Sales geeft niet om je leads, marketeer

Leads die door marketeers worden gegenereerd, zijn niet automatisch van hoge waarde voor het salesteam. De marketeer houdt te weinig rekening met de kwaliteit en de koopbereidheid van de verworven leads.

Over de schone kunst van B2B Leadgeneratie

'De echte wizzards zijn de deelnemers. Je moet je voorstellen dat zij als geen ander weten hoe de hazen in een bedrijf lopen, wat wel en niet haalbaar is.'

Leadgeneratie in b2b is kapot

B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.

International B2B Marketing – Zó pakt CM.com het aan

Mark Appel: 'Openen we in een nieuw land, dan gaan we te werk tegen de richting van de aankoopreis in.'…

How to: optimaal gebruik maken van leadformulieren

De nieuwe extensie in Google Ads voor leadformulieren is een handige toevoeging voor B2B-bedrijven. Hoe zit het nu met de opties…

Vijf redenen waarom B2B beter geschikt is voor socialmedia-marketing dan B2C

B2B-leadgeneratie door inzet van sociale mediaWe focussen ons bij de inzet van socialmediamarketing vaak op strategieën van B2C-organisaties, maar het…

Lead Improvement: verbeter de kwaliteit van je B2B-leads

Je hebt traffic, een hoge conversie en ontvangt genoeg leads. Alleen wat gebeurt er als de leads niet van voldoende…

Marketing automation is meer dan leadmanagement

Wat marketing automation is en waarin het verschilt van lead to revenue managementHet op exact het juiste moment automatisch versturen…

Leadgeneratietips van Dennis van der Steen (PerfectView)

Dennis van der Steen is marketing- en communicatiemanager bij PerfectView CRM Online: de marktleider in Nederland op het gebied van…

Leadgeneratietips van Alex Ballering (NXP Semiconductors)

Alex Ballering is director global lead management bij het beursgenoteerde NXP Semiconductors, de voormalige chipsdivisie van Philips met vestigingen in 25…

Leadgeneratie in b2b: hoe online en fysiek samen voor succes kunnen zorgen

Het verhaal van de partij die niet alleen de fysieke ontmoetingsplekken domineert, maar binnenkort ook de digitaleIedereen in Nederland kent…

Over marketing automation en lead management – B2B-marketingjargon deel 2

Naarmate we verder professionaliseren in B2B-marketing horen we steeds vaker nieuwe marketingtermen en -uitdrukkingen. Dit komt enerzijds door nieuwe mogelijkheden…