Kom naar de 2de Social Media & PR Summit (met korting)!

10 april 2013, 09:29

ING en PR-bureau Coopr organiseren samen met PR Daily de 2e International Social Media & PR Summit in het ING house in Amsterdam. Het tweedaagse congres vindt plaats op 16 en 17 mei van dit jaar. Vorig jaar waardeerden de bezoeker de eerste editie van het congres met een gemiddeld cijfer van een 9.3! De lat ligt dus weer hoog, maar het is weer gelukt een mooi en gevarieerd programma samen te stellen met sprekers van o.a. LEGO, MTV, Zappos, Ford en Marvel Entertainment. En als mediapartner van dit event mogen wij als Marketingfacts jou ook nog eens korting geven op de ticketprijs!

Update 8 mei, 11.30u: helaas stond foutief vermeld dat de kortingscode ook voor eendaagse tickets beschikbaar was, dat is aangepast.

Programma

Op het programma staan o.a. de volgende sprekers.

Donderdag 16 mei

  • Mark Ragan, PR Daily, over The influential communicator: The role of the editor and writer in the age of instant information, shrinking attention spans and exploding social media

  • Jamie Naughton, Speaker of the House bij Zappos

  • Christian J. Porter–Schultz, Cowi, over Every company is a media company: How to build your brand with powerful content and storytelling

  • Cindy Penders, manager externe communicatie ING Nederland, over het veranderende medialandschap, PR en de rol van social media.

  • Peter von Satzger, PR director MTV, VH1, etc., over Manage cultural communication differences: How to communicate with a global audience

  • Shel Holtz, Holtz Communication + Technology, over Crisis communications in the social media era

  • Deirdre Breakenridge, CEO van Pure Performance Communications over Influencing the new world of communications through 8 new PR practices

Vrijdag 17 mei

  • Ryan Penagos, executive editorial director bij Marvel Entertainment over Tweet like you mean it: Stay fun and engaging across multiple accounts while maintaining a consistent brand message

  • Lars Silberbauer Andersen, head of social media bij LEGO Group over The art of curation: How to distribute customized content that is valuable to your audience

  • Arnt Erikson, chief innovation officer bij DDB over Storytelling: How to build your brand through strong stories

  • Patrick Kampmann, co-founder Volontaire, over Curators of Sweden: The world's most democratic Twitter account

  • Tom Foremski, uitgever van Sillicon Valley Watcher, over Can Corporate Media support serious journalism?

  • Scott Monty, head of social media bij Ford Motor Company over Social Wheels in Motion: Ford's Social Media Journey

Het volledige programma van SMPR2013 (#smpr2013) is terug te vinden op de website.

Lezerskorting

De prijzen bedragen €400 voor 1 dag en €750 voor beide dagen. Speciaal voor lezers van Marketingfacts is een code beschikbaar die €100,- korting oplevert op laatstgenoemde ticket. Vul daartoe bij de registratie de code MARKETFACTS in.

Tot ziens op 16 en 17 mei!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts. Zie colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

5 Reacties

    Annelies Verhelst

    LOL, gaat ING ook vertellen over alle PR-fails van de afgelopen tijd met al hun storingen (“pardon, welke storingen?”). Vind het grappig, sorry.

    Maar verder interessante summit hoor!


    12 april 2013 om 08:51
    Barend Jungerius

    Komt ^Roy ook?


    15 april 2013 om 09:53
    Paul Schuijt

    Hmmzz. Code werkt niet.

    alleen bij inschrijven voor 2 dagen.


    8 mei 2013 om 08:25
    bramkoster

    @Paul: ik ga even na hoe dit zit!


    8 mei 2013 om 08:30
    bramkoster

    @Paul: Het blijkt dat de kortingscode idd alleen beschikbaar is voor de tickets voor beide dagen. Dat had ik verkeerd verwoord, excuses. Heb het inmiddels aangepast.


    8 mei 2013 om 09:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief