Klanten ontevreden over service energiebedrijven

Klanten ontevreden over service energiebedrijven

Consumenten en kleine bedrijven zijn niet te spreken over de klantenservice en klachtenafhandeling van de Nederlandse energiebedrijven. Dat blijkt uit de vorige week verschenen publieksmonitor Prestaties Energiebedrijven Nederland (PEN) van brancheorganisatie EnergieNed.

Consumenten geven de energiebedrijven gemiddeld een 7,1, de kleine ondernemingen geven gemiddeld een 7,2. De klantenservice krijgt van de consumenten een 5,7 en de klachtenafhandeling een 4,6. De klant waardeert de prijs-kwaliteitverhouding met een 6,5. De waarderingscijfers zijn afkomstig uit enqu?tes in februari en maart. Voor het onderzoek zijn 3000 consumenten en zevenhonderd bedrijven geraadpleegd. Het volgende onderzoek zal in juli worden gepubliceerd.

Bron: ANP


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.