In Japan regent ’t advertenties

25 juli 2005, 13:50
NTT Cyber Solution Laboratories heeft een systeempje ontwikkeld dat advertenties op handpalmen projecteert. Computers met camera’s en projectoren tonen allereerst regendruppels op de grond, tot er iemand zijn hand ophoudt om te voelen of ‘t regent. De computer herkent dat, en projecteert vervolgens een advertentie op de handpalm. image
Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Christ / Adverto

    Of we er gelukkig mee moeten zijn dat marketingtechnieken oprukken tot dit soort dingen weet ik niet, maar het is in ieder geval wel een Briljant Idee!

    Respect voor de bedenkers/makers.


    25 juli 2005 om 17:15
    Frederik

    Ik kan me niet voorstellen dat mensen (die dit overkomt) dit niet kunnen waarderen.

    Tot een bepaald punt waarop het maar blijft regenen straks en er een overload komt natuurlijk.

    Ik vind het een geweldige uitvinding!


    26 juli 2005 om 06:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!