In Bluetooth kunsttieten zit muziek

16 november 2005, 04:50

British Telecom’s research and development afdeling ontwikkelt borstimplantaten met ingebouwde MP3 spelers, die je met een Bluetooth polsbandje kunt aansturen.

“It is now very hard for me to think of breast implants as just decorative. If a woman has something implanted permanently, it might as well do something useful,” The Sun quoted Ian Pearson as saying.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    VicKuP

    En zo is de wereld weer van een immens probleem verholpen 😀


    16 november 2005 om 06:57
    Kasper Katje

    Ik vermoed dat we de uitspraak ‘dat swingt als een tiet’ binnenkort veel vaker gaan horen. Op naar de ingebouwde harde schijf voor mannen!


    16 november 2005 om 09:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!