Ilse media toont de weg naar Amarillo

2 augustus 2005, 08:30

Ilse media toont de weg naar Amarillo

Nadat de Engelse en Nederlandse militairen hun eigen versie van Tony Christie’s Is this the way to Amarillo online hebben gezet, is het nu de beurt aan het Nederlandse bedrijfsleven. Ilse media geeft het goede voorbeeld en heeft haar versie van Numarillo inmiddels online staan. Who’s next?

Hey, maar wie zien we daar nu aan het eind van het filmpje? 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

13 Reacties

    LianneK

    Jawel, natuurlijk bedacht ik me zojuist dat ik dit maar ‘ns moest gaan bloggen. Maar ja, Marco, je bent me natuurlijk te vlug af. Nog altijd niet zo’n blogger in hart en nieren als jij 😉


    2 augustus 2005 om 09:20
    media

    Je moet dan ook wel heel vroeg op staan Lianne, zou ik niet doen 😉


    2 augustus 2005 om 09:29
    Frank

    Ik vind het briljant! Het is dat we bij Rhinofly niet echt last hebben van zomerstilte (het is achterlijk druk!) maar anders….


    2 augustus 2005 om 09:31
    loket

    volgens mij zie ik nog een bekende 😉 ’t is een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker . . .


    2 augustus 2005 om 09:33
    Piet Vlug

    ik vind het voornamelijk genant,,,


    2 augustus 2005 om 09:53
    Albert W

    Briljant, nog een beetje dat heupje oefenen maar voor de rest doen ze het niet slecht 😉


    2 augustus 2005 om 10:01
    Joris Leermakers

    @frank: is een best leuk filmpje van te maken met jullie tuinhuis 😉


    2 augustus 2005 om 10:06
    media

    @Frank: neem dan de jongens van Hemels ook even mee in de pollonaise en doe Pieter en Baldwin de groeten 😉

    @Arnoud: dat is mijn werk tegenwoordig en daar kun je heel druk mee zijn 😉


    2 augustus 2005 om 10:21
    R-win

    Jammer hoor, ik vind het een beetje heel erg onorigineel.


    2 augustus 2005 om 11:23
    Anders

    Ziet er gezellig uit, maar het is wel tamelijk hartvannederlandistisch.


    2 augustus 2005 om 11:31
    Anne

    @ Anders: hartvannederlandistisch, wat een prachtig, vermetel woord!


    2 augustus 2005 om 11:39
    lbroekman

    Geinig. Wachten is nu op een club waar meerdere etages gebruikt gaan worden voor de clip, nog uitbundigere kostuums te zien zijn en gastoptredens van Nog Meer Bekende Bloggers in voorkomen …


    2 augustus 2005 om 14:01
    ralphbom

    Wat kun je als Ilse Media beter doen om NU dichter bij de ‘mens’ te krijgen dan op deze manier?! Goed voorbeeld van het creeëren van een informeel imago van een ´formeel´ bedrijf.


    2 augustus 2005 om 17:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!