Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hoeveel waarde zit er in jouw data?

2 februari 2016, 13:30

Tijdens Data Driven Commerce op 18 februari hoor je van diverse experts uit de branche hoe je data op alle fronten (strategie, creatie, techniek en marketing) concreet kunt inzetten. Hoe haal je maximaal rendement uit data en kom je tot de juiste mix van bepalende factoren? Alle belangrijke data-kansen én -uitdagingen worden onder de loep genomen.

De sprekers behoren tot de toppers in hun vakgebied. Wat dacht je bijvoorbeeld van Viktor Mayer Schönberger, professor of Internet Governance and Regulation aan de universiteit van Oxford? Hij verzorgt de openingskeynote tijdens deze dag. Daarnaast delen sprekers van o.a. Adidas, Nespresso, Google en Philips hun kennis over data met jou. Mis deze dag dus niet!

Bekijk het programma

Meld je aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!