Het Quantcast stappenplan voor display #adv

13 september 2016, 08:30

In 2015 gaven Europese bedrijven ruim €10 miljard uit aan display advertising. Dit cijfer neemt jaarlijks toe doordat adverteerders meer reclamebudget overhevelen naar display, om de klanten daar te bereiken waar zij zich bevinden – 96 procent van hun internettijd zijn mensen bezig met content: e-mail, nieuwssites, videosites en sociale netwerken.

Het Quantcast stappenplan voor display beoogt met concreet, praktisch advies en echte data bij te dragen aan de verbetering van display advertising. In deze gids laten we zien hoe je in vier eenvoudige stappen je display advertising kunt verbeteren.

Download de gids

Quantcast verwerkt realtime data op het kruispunt van commercie en cultuur en levert nuttige, bruikbare inzichten voor merken en uitgevers. Met Quantcast Measure ontsluiten we de data die door miljoenen digitale bestemmingen worden voortgebracht. Dit biedt uitgevers en ontwerpers ongekende bedrijfsinzichten en groeimogelijkheden. Bij Quantcast Advertise worden adaptieve modellen en intelligente machines gebruikt om duizenden marketeers over de hele wereld in contact te brengen met klanten overal in de digitale wereld. Onze ruim 750 medewerkers worden gedreven door de mogelijkheden, geboden door big data, om ieders internetervaringen radicaal te verbeteren en ons begrip van de wereld te transformeren.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!