Het programma van het SponsorCongres is compleet! #adv

6 september 2017, 08:30

Met inspirerende vakmensen van onder andere ADO Den Haag, MeMo² (Red Bull Zeepkisten Race), FrieslandCampina, Nationale Opera & Ballet en Robeco is het programma van het SponsorCongres op 26 september compleet! Ben jij er ook bij? Haal jouw voordeel uit deze mooie sponsorverhalen.

Bestel nu jouw kaarten!

Waarom sponsoren we?

Het is de vraag die bedrijven en merken zichzelf nadrukkelijker dan ooit stellen. Sponsoring is steeds meer het morele kompas van de eigen organisatie. Hoe past sponsoring binnen de normen en waarden van het bedrijf? Hoe kan een merk vanuit een purpose handelen en daarmee het hart winnen van zoveel mogelijk klanten? Of beter gezegd: zoveel mogelijk mensen fan van het merk laten worden.

Op het jaarlijkse SponsorCongres op dinsdag 26 september in Muiden gaan we op zoek naar de ware purpose van hedendaagse sponsoring.

Koop nu nog snel jouw kaarten!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!