Het Congres over zakelijk succes met Facebook, WhatsApp en Instagram #adv
Voor miljoenen Nederlanders is de tijdlijn van Facebook een belangrijke levensader in hun dagelijks bestaan. En daarmee is Facebook een mooi marketinginstrument. Maar hoe zet je Facebook, maar ook Instagram en Whatsapp, succesvol in voor jouw organisatie? Tijdens Congres Facebook Marketing op donderdag 8 juni in de Jaarbeurs Utrecht leer je alles over onder andere ‘thumb stopping’ en ‘contagiously inspiring’ content. 20 verschillende sprekers uit binnen- en buitenland vertellen je door middel van 4 keynotes en 15 verschillende workshops over onder andere social advertising, webcare, social video, contentmarketing, influencers en chatbots.
Facebook-gebruik anno 2017: de laatste insights
Welke content is de moeite waard? Wanneer stop je met scrollen? In fracties van seconden beslissen miljoenen Nederlanders meerdere keren per dag welke content voor hen de moeite waard is, en wat wordt genegeerd. Speciaal voor het congres doet Yune kwalitatief onderzoek naar het gebruik van Facebook. Respondenten worden gefilmd en geïnterviewd terwijl ze door hun eigen persoonlijke tijdlijn scrollen. Welke functie vervult Facebook anno 2017 in het leven van mensen? En wat kun je als merk met deze kennis? Nieuwsgierig naar de resultaten van dit onderzoek? Schuif aan bij de presentatie van Robert Doggers.
Contagiously inspiring video’s
25 miljoen mensen per week bereiken via Facebook? BrightVibes doet het! Michiel de Gooijer vertelt hoe hij inspirerende en aanstekelijke verhalen produceert en deelt om zo een positieve invloed uit te oefenen op de maatschappij. Maar hoeveel impact hebben zijn verhalen tot nu toe gecreëerd? Michiel neemt je tijdens het congres mee in zijn grootste successen en missers.
Verder vertelt Sybren Smith over de geheimen van succesvol adverteren op Facebook, Pieter Voogt over hoe je slim je mediabudget inzet en Wouter Kleinsman hoe je op Facebook maximaal bereik behaalt met een klein budget.
En andere platformen dan?
Laurence Janssen van RTL vertelt over cross platform storytelling met influencers. Hij presenteert een raamwerk hoe men zich kan voorbereiden op cross-mediale vraagstukken en hoe je influencers daarin kunt verwerken. Hoe komt zo’n campagne tot stand en welke resultaten levert dat op? Leroy van Limbeek van de NOS komt vertellen over het succes van de NOS-tienermerken op Instagram en Snapchat. Hij vertelt over het ontstaan van NOS Kort en NOS Snaplines, de toekomst van beide merken, wat wel en niet werkt op Instagram en Snapchat en wat hen verder zo succesvol maakt. En Danny Oosterveer van Burgers’ Zoo vertelt over user generated content. Hij neemt je mee in zijn keuze voor dit kanaal en vertelt over hoe hij invulling heeft gegeven aan de contentstrategie voor Instagram.
Kortom, wil je meer zakelijk resultaat uit Facebook, Instagram en WhatsApp en leren van de beste merken en experts? Meld je dan nu aan! Je krijgt een aantrekkelijke groepskorting als je met één of meerdere collega’s komt.