Het bouwen van een succesvol persoonlijk merk

Hoe bouw je een sterk persoonlijk merk? Suzanne van Schaik neemt ons in deze aflevering mee in haar aanpak en ondernemersreis.

18 oktober 2023, 07:19 1231 x gelezen

Suzanne van Schaik helpt als coach ondernemers om succesvol te worden. Ze heeft hierin een compleet eigen stijl en is daar erg succesvol mee. Zo werd haar podcast meer dan 300.000 keer gedownload en is ze in tegenstelling tot veel andere B2B thought leaders erg succesvol op Instagram. Ze begon als fashionblogger op haar 15e met ondernemen. In deze podcast neemt ze ons mee in haar reis als ondernemer en de learnings die ze daarbij heeft opgedaan.

In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Suzanne van Schaik. Ze is business coach voor high-end ondernemers. In deze aflevering neemt Suzanne ons mee in haar reis als ondernemer.

Hieronder een aantal vragen die Suzanne in de podcast beantwoord (door ai gegenereerd):

  • Hoe is Suzanne begonnen als fashionblogger op 15-jarige leeftijd? Wat was haar drijfveer en doel destijds?
  • Hoe heeft ze haar fashionblog laten groeien en welke marketingtactieken heeft ze daarvoor gebruikt?
  • Hoe zag de overgang van fashionblogger naar high-end business coach eruit? Wat was de aanleiding voor deze verandering?
  • Wat houdt het ‘high-end business model’ precies in?
  • Hoe is Suzanne begonnen met high-end business coaching? Welke stappen heeft ze ondernomen?
  • Hoe heeft ze klanten weten te vinden en te overtuigen voor dit nieuwe business model?
  • Wat waren belangrijke marketingkanalen en -tactieken in deze fase? Denk aan podcast, events, etc.
  • Hoe zijn de high-end events van Suzanne verlopen? Leverden deze direct resultaat op?
  • Wat was voor Suzanne de aanleiding om de volgende stap te zetten naar spiritualiteit en het pad van de Tao?
  • Hoe legt Suzanne het pad van de Tao en haar nieuwe koers uit aan buitenstaanders?
  • Hoe denkt ze de Tao te integreren in haar ondernemerschap en aanbod?
  • Wat is haar drijfveer en doel in deze nieuwe fase?
  • Wat wil Suzanne overbrengen met haar nieuwe podcast en boek?
  • Wat zijn de belangrijkste lessen uit de drie fases van Suzanne’s ondernemerschap?
  • Welk advies zou Suzanne zichzelf 10 jaar geleden geven als ze terug in de tijd kon?

Luisteren kan ook via Spotify of Inbound4Cast.com.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!