Help mensen het beste te kiezen van wat ze online zienEen sterk persoonlijk merk. Naast het promoten van thought leadership en…
Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…
Luister en durf autonomie in je team te brengenVanuit mijn liefde voor (personal) branding vroeg ik mijn netwerk: “Wat is…
De E van Eerlijkheid en de T van Transparantie: essentiële basiswaarden van élk merkHet is vrijdag 2 april 2021 drie uur…
Waar we ons misschien minder van bewust zijn, is dat al dat thuiswerken in coronatijd (ongewild) invloed heeft op onze zichtbaarheid.…
Zo’n 66% van de Nederlanders is blij met thuiswerken. Minder reistijd en meer flexibiliteit zijn veel genoemde voordelen. Maar mindere…
Onderzoek: Wat gebeurt er nu werkelijk op LinkedIn sinds we massaal overgeleverd zijn aan #WorkFromHome?We zijn afgelopen weken vaker aanwezig…
Genoeg cijfers en redenen voor een business caseWaar employee advocacy tot voor kort nog als een trend werd gezien, is…
Een goede reputatie is niet te koop, maar is ontzettend belangrijkWerken aan je reputatie is iets waar je doorlopend mee…
Victor Huiting (Rivercloud) over de kansen en toekomst van LinkedInIn deze podcast-aflevering van de Namarama Show geeft Victor Huiting je een…
Hate him or love him. Maar één ding is zeker: elke marketeer wil de FvD-voorman zijnJe hebt het nog niet…
Personal branding wordt nog te veel gezien als een trucje, een manier om je loopbaan een positieve boost te geven…