Ciao, ik ga ervan door! "Waarom?", vraag je je dan af. Precies zoals ik je hier letterlijk de rug toekeer, voelt het soms alsof LinkedIn je ook de rug toekeert.
Burn-out heeft niet alleen gevolgen voor de managers zelf, maar kan ook een aanzienlijke impact hebben op het (marketing)team en de organisatie als geheel. Uitgeputte (marketing)managers nemen slechtere beslissingen, hun creativiteit kan afnemen en de motivatie van hun team kan verminderen.
Hoe bouw je een sterk persoonlijk merk? Suzanne van Schaik neemt ons in deze aflevering mee in haar aanpak en ondernemersreis.
Help mensen het beste te kiezen van wat ze online zienEen sterk persoonlijk merk. Naast het promoten van thought leadership en…
Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…
Luister en durf autonomie in je team te brengenVanuit mijn liefde voor (personal) branding vroeg ik mijn netwerk: “Wat is…
De E van Eerlijkheid en de T van Transparantie: essentiële basiswaarden van élk merkHet is vrijdag 2 april 2021 drie uur…
Waar we ons misschien minder van bewust zijn, is dat al dat thuiswerken in coronatijd (ongewild) invloed heeft op onze zichtbaarheid.…
Zo’n 66% van de Nederlanders is blij met thuiswerken. Minder reistijd en meer flexibiliteit zijn veel genoemde voordelen. Maar mindere…
Onderzoek: Wat gebeurt er nu werkelijk op LinkedIn sinds we massaal overgeleverd zijn aan #WorkFromHome?We zijn afgelopen weken vaker aanwezig…
Genoeg cijfers en redenen voor een business caseWaar employee advocacy tot voor kort nog als een trend werd gezien, is…
Een goede reputatie is niet te koop, maar is ontzettend belangrijkWerken aan je reputatie is iets waar je doorlopend mee…