Grote invloed online communities op koopgedrag

Grote invloed online communities op koopgedrag

Al eerder verwees ik naar het promotie-onderzoek van Kristine de Valck over Virtual Communities of Consumption: Networks of Consumer Knowledge and Companionship. Afgelopen week promoveerde zij op dit onderwerp aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Een samenvatting van het onderzoek is hier te vinden (met dank aan Antoinette).


Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.