Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het starten en laten groeien van een B2B Community

B2B Communities groeien in populariteit. Maar wat zijn de voordelen voor organisaties?

In 5 stappen naar een flitsende start van jouw online community

Identificeer, faciliteer, experimenteer, leer, heb geduld en denk groots!Communities binden een groep mensen aan je merk, organisatie of product en…

Momentum voor community’s

'Community's bloeien als nooit tevoren en er één starten is zo gebeurd. Het managen is lastiger.'Verschillende merken hebben een poging…

Community-building in coronatijd

Drie redenen waarom je nu moet starten met het bouwen van een online community Je klanten, stakeholders, relaties, medewerkers komen…

Social media in 2017: het verhaal achter al die cijfers en grafieken

In januari kwamen er weer veel onderzoeken en lijstjes met cijfers naar buiten. Het ‘Nationale Social Media Onderzoek 2017’ bijvoorbeeld. En ‘De Stand…

Case: hoe bouw je een bloggerscommunity op?

Vakantieboulevard heeft in ongeveer een jaar tijd een bloggerscommunity van zestig bloggers opgebouwd die eens per vier weken hun ervaringen…

Waarom een community sterker is dan een chatbot

Het was een term die we al vaker tegenkwamen op blogs, zoals Marketingfacts, maar vanaf april 2016 doet het er…

Dit is waarom sommige branded communities niet succesvol zijn

En andere wel.Meer en meer organisaties ontdekken de kracht van een eigen community. Het hebben van een community is echter…

Geef mensen niet wat ze willen, verras ze

Wat communitymanagers van Paulien Cornelisse kunnen lerenPodcasts. Als je denkt dat die saai of uit zijn, think again. Ze zijn…

Content als basis van je community: onderzoek bij Interpolis

Succesvolle verhalen over communities zijn er al genoeg. Voor dit artikel wilde ik erachter komen wat er aan de hand…

De kracht van communities: Springest

Van gevestigde bedrijven die jarenlang succesvol communities inzetten tot de geheimen van hippe startups met betrokken medewerkers en klanten. Wat leveren…

Online communities: versnellers van klantgerichtheid

Veel organisaties worstelen met de vraag hoe ze de klant meer centraal kunnen stellen. Een online community kan daarbij helpen.Zoek…