Geenstijl geeft push aan naamsbekendheid Doritos

Geenstijl geeft push aan naamsbekendheid Doritos

Begin me langzamerhand af te vragen hoeveel geld Geenstijl.nl ontvangt voor het online promoten van nieuwe produkten. Nadat ze de naamsbekenheid van Axe en Volvo een flinke push hebben gegeven, steunen ze nu Doritos van Smiths. Feit is dat vermelding op Geenstijl beter werkt voor het verhogen van site-bezoek dan welke banner-campagne ook.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 7 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.