Geenstijl geeft push aan naamsbekendheid Doritos

2 maart 2004, 19:51

Begin me langzamerhand af te vragen hoeveel geld Geenstijl.nl ontvangt voor het online promoten van nieuwe produkten. Nadat ze de naamsbekenheid van Axe en Volvo een flinke push hebben gegeven, steunen ze nu Doritos van Smiths. Feit is dat vermelding op Geenstijl beter werkt voor het verhogen van site-bezoek dan welke banner-campagne ook.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Laurens L.

    Geef jij commentaar op je eigen postings? 😉


    3 maart 2004 om 08:31
    media

    Soms moet je toch wat als je een discussie wilt 🙂

    Zonder gekheid, zodra ik nieuwe feiten heb over een onderwerp dat ik reeds heb gepost dan plaats ik deze meestal als commentaar.


    3 maart 2004 om 08:43
    radavi

    had het programma nog nooit gehoord, maar via de GS link maar eens geluisterd…wat een gemaakte humor zeg, is het altijd zo ‘grappig’?


    3 maart 2004 om 11:12
    Bison

    Geez, that’s unbalieveble. Kudos and such.


    25 april 2016 om 22:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!