Geef een boost aan je digitale marketingtransformatie – IBM Connect 2015 #adv

2 juni 2015, 18:00

Mobile, cloud en digital zorgden voor een revolutie in marketing: hoe kun je ook optimaal gebruikmaken van het moment? Geen organisatie ontkomt meer aan deze digitale marketingtransformatie. Platform Innovatie in Marketing (PIM) en IBM laten tijdens IBM Connect 2015 op 9 juni in Utrecht zien, hoe je de transformatie aanpakt en waar jouw kansen liggen, in een praktisch middagprogramma speciaal samengesteld voor marketeers.

Dit is de marketingagenda:

  • Millenial en digital marketingstrateeg Aljan de Boer geeft je een overzicht van de laatste trends rond ‘the connected society’, van social en mobile media tot de mogelijkheden van The Internet of Things, 3D-printing en robotisering voor innovatieve merken.
  • Je hoort hoe Wimbledon 20 miljoen tennisfans over de hele wereld een unieke beleving biedt door digitale en fysieke platformen met elkaar te verbinden.
  • Caroline Taylor, vice president marketing, communications & citizenship en chief marketing officer van IBM, vertelt je over IBM’s eigen digitale marketingtransformatie.
  • Een paneldiscussie met prikkelende stellingen scherpt jouw digitale inzichten verder aan.

Aansluitend is er een Digital Transformation-workshop met tips en best practices die je helpen jouw customer experience te optimaliseren. Tijdens deze workshop kunt u inzichten, tips en best practices delen met collega’s van andere organisaties en met experts, en ieder onderwerp rond customer experience naar voren brengen. Het aantal plaatsen voor deze workshop is beperkt, dus schrijf je zo snel mogelijk in. In de bevestiging lees je of je erbij kunt zijn.

Moderator is Hans Molenaar van PIM.

  • Datum: 9 juni a.s.
  • Tijd: 14.00 – 16.15 uur
  • Locatie: DeFabrique, Utrecht
  • Meer info en inschrijven: kijk op onze website!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!