Food & E-commerce is booming business! AH, Picnic en Coca-Cola vertellen je waarom #adv
Het eerste congres over Food & E-commerce na de pioniersfase brengt branchegenoten samen om waardevolle kennis te delen over dit onderwerp. Koop nu nog je kaarten en mis de spraakmakende line-up met onder andere Albert Heijn, Picnic, Unilever, Coca-Cola en Shobr op dinsdag 27 juni aanstaande niet!
Beerwulf brengt investeerder Heineken digitale kennis bij
Slechts 10 weken is de speciaalbierwebwinkel Beerwulf ‘open’. Hans Böhm, die een ommezwaai maakte na 20 jaar Heineken, is samen met oud-collega Arnaud Wynia de drijvende kracht achter de start-up die een ware disrupter in de online markt moet zijn en investeerder Heineken veel online kennis moet bijbrengen. Hans Böhm vertelt op Food & E-commerce op 27 juni over zijn geloof in de speciaalzaak online.
Fulfilment als margekiller voor online levensmiddelen?
Spreker: Walther Ploos van Amstel, Hogeschool van Amsterdam
De kosten van transport, warehousing en voorraden zijn vaak meer dan 30 procent van de mandjeswaarde van de consument. Walther Ploos van Amstel is lector Citylogistiek aan de Hogeschool van Amsterdam en inspireert je met goede voorbeelden uit binnen- en buitenland.
A-merken direct online aan consumenten verkopen
Spreker: Lars Munch Johansen, Shobr.com
Fabrikanten van levensmiddelen en andere boodschappen krijgen straks via Shobr de mogelijkheid om zelf direct online aan consumenten te verkopen. Lars Munch Johansen is CEO van de Deense start-up en heeft een carrière van 20 jaar als IT entrepreneur.